.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعات زائران اربعین هنوز دریافت نشده است
شرکت های هواپیمایی برای برنامه ریزی پروازها منتظر اعلام مشخصات زائران توسط سازمان حج و زیارت هستند.

به گزارش شمال نیوز،  وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: سازمان حج و زیارت آمار و مشخصات زائران اربعین امسال را پس از احصا به وزارت کشور ارسال کرده است و باید پس از تایید آن را اعلام کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او با بیان اینکه پیش بینی می شود اطلاعات پاسپورتی زائران امروز یا فردا در سامانه سماح ثبت شود، افزود: زائران زمانی می توانند برای خرید یا رزرو بلیط و مشخص کردن زمان سفر خود برنامه ریزی کنند که مشخصات پاسپورتی آنها تایید و در سامانه سماح نام نویسی شده باشد.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: شرکت های هواپیمایی نیز تا زمانی که اطلاعات پاسپورتی زائران در سامانه سماح ثبت نشود امکان فروش بلیط و تدوین برنامه پروازی به عتبات را ندارند.

وطن خواه گفت: شرکت های هواپیمایی هر زمانی که سازمان حج و زیارت آمار زائران را مشخص کند ظرف ۲۴ ساعت برنامه پروازی خود را مشخص می کنند.

او  در خصوص امکان اعزام زائران از فرودگاه شهدای ساری نیز گفت: این امادگی وجود دارد و مجوز سازمان هواپیمایی نیز دریافت شده است اما ما هم منتظر ثبت مشخصات زائران در سامانه سماح هستیم.

فقط زائرانی که ویزای عراق را دارند و دو دوز واکسن کرونا را تزریق و در سایت سماح ثبت نام کرده‌اند، امکان اعزام به مراسم اربعین حسینی را دارند.

داشتن تست منفی کرونا پی‌سی‌آر ۷۲ ساعت قبل از پرواز برای زائران الزامی است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.